Village de Montmarsis
First things first
In januari 2023 zijn we begonnen met een inventarisatie van het park; wie is de doelgroep, wat is de uitstraling, welke kanalen (online en offline) worden ingezet en waar ligt potentie.
De conclusie was dat de uitstraling, zoals deze voorheen was, niet meer paste bij de visie van de huidige eigenaren. Er wordt veel geïnvesteerd in het park en het beschikt over alle faciliteiten voor vijf sterren. De uitstraling online moest hierbij aangesloten worden.
Look & Feel
We hebben gekozen voor zachte tinten die passen bij de natuur. Het park ligt verscholen midden in het groen, deze kleuren sloten goed aan. Het logo heeft een sierlijke en een strakke letter en het symbool is een zonnetje. Deze keert overal terug: op de website, in de brochure maar ook op social media.
Deze nieuwe huisstijl is ook doorgevoerd op de website en social media is actief opgepakt inclusief Google Analytics en Social Advertising. Ook hebben we het eerste deel van de merchandise vernieuwd: nieuwe vlaggen, ansichtkaarten, menukaarten, brochures en visitekaartjes zijn gedrukt.
-
Lisa begreep meteen waar onze problemen zaten en kwam meteen met praktische en bruikbare oplossingen. Ze heeft kennis van zaken en geeft goede adviezen waardoor ons vakantiepark een enorme "boost" heeft gekregen.
Alwin Roozendal, eigenaar Village de Montmarsis